ВО "Свобода"

ENG

24 лютого 2011
Депутатський запит Олександра Марченка щодо захисту прав чорнобильців Білої Церкви
Депутатський запит Олександра Марченка щодо захисту прав чорнобильців Білої Церкви

Білоцерківському міському голові.

Савчуку В.П.

Прокурору міста Біла Церква.

Мельнику Г.І.

Управління пенсійного фонду України.

м. Білої Церкви.

До мене, як до депутата Білоцерківської міської ради звернулися пенсіонери чорнобильці та працюючі пенсіонери з проханням допомогти в захисті їх законних прав та інтересів при нарахуванні їм пенсійного забезпечення.

Чисельні порушення УПФ України міста Біла Церква при нарахуванні пенсії пенсіонерам-інвалідам, які потерпіли від аварії на ЧС, приводять людей до відчаю. Пенсіонери втомилися від непотрібної штучної круговерті судової тяганини та приниження, до якої їх систематично втягує УПФ України в місті Біла Церква. В управлінні пенсійним фондом не правомірно відмовляють у проведенні перерахунку пенсії відповідно до чинного законодавства України порушуючи Конституцію України. Конституція України проголошує рівність конституційних прав та і свобод та рівних всі перед законом. Конституція гарантує права на соціальну допомогу, перерахунку виплати доплат до пенсії, яка регулюється ч. 2 ст. 19 ст. 21, 22, 24, 46 Конституції України, як Основним законом України, ст. 39, 51, 54 "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали в наслідок чорнобильської катастрофи", Закон України "Про внесення змін до Закону України "Про статус та соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок чорнобильської катастрофи"" Закон доповнено статтею 71 Особливості внесення змін до цього Закону ‒ дія положень цього Закону немає призупинятися іншим законом, крім законів про внесення змін до цього Закону, а згідно п. 2 Прикінцевих положень "Забезпечити проведення перерахунку раніше призначених пенсій відповідно до цього закону; ст. 1, 6, 39 "Про соціальний захист дітей війни"".

Рішенням Конституційного суду України № 10-рп від 22 травня 2008 року визнанні не конституційними положення Закону України "Про державний бюджет України на 2008 рік". Конституційний суд дійшов висновку, що Законом про Держбюджет не можна вносити зміни до існуючих Законів, зупинити їх дію чи скасувати їх, оскільки з об'єктивних причин це створює протиріччя в законодавстві і їх наслідок ‒ скасування та обмеження прав і свобод людини і громадянина.

Рішення Конституційного суду України є обов'язковим до виконання на території України остаточним та не може бути оскаржено.

Проте УПФ в місті Біла Церква порушуючи Законодавство України та Конституцію України незважаючи на те, що дані категорії пенсіонерів необхідні кошти на лікування, оскільки це інваліди котрі потерпіли від аварії на ЧС безпідставно та з знущанням відмовляють їм в їх законних правах.

Друга категорія пенсіонерів ‒ це працюючі пенсіонери. При перерахунку пенсії працюючим пенсіонерам пенсійний фонд краде з кишені пенсіонера кошти, які йому належать згідно Закону України та Конституції України. Спираючись на прийняте рішення Конституційного суду України від 22.05.2008 року № 10-рп/2008 та Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України" № 107 від 28.12.2007 року, визнаний таким, що не відповідає Конституції України (є не Конституційним), що Закон України №107 вносить зміни до ч. 4 ст. 42 Закону України "Про загально-обов'язкове державне пенсійне страхування" в частині перерахування пенсії працюючому пенсіонеру, та на думку пенсійного фонду "виникла правова прогалина", яка полягає в тому, що норми ст. 40, 42 Закону № 1058 втратили чинність, а рішення щодо відновлення дії попередньої редакції, зазначених норм не приймалося. А також спираючись на підпункт 3 п. 11 Постанови Кабінету Міністрів України від 28.05.2008 року № 530 проводить застосування покажчика заробітної плати в середньому на одну особу в цілому по Україні з якої сплачено страхові внески та яка відповідно до Закону враховується для обчислення пенсії за 2007 рік (1197, 91 гривні); що зазначене ухвалене Міністерством праці та соціальної політики України разом з ПФ України.

Таке тлумачення Закону з боку пенсійного фонду є не офіційним і не має формального значення і юридичної сили. До того ж будь які рішення Конституційного суду України, а зокрема від 25.05.2008 року № 10-рп/2008 року ні інші закони України не визначали, що норми статті 40, 42 Закону України "Про загально-пенсійне державне страхування" втратили чинність, а, відповідно, такої правової прогалини сприйняттям вказаного рішення Конституційного суду не виявлено.

Згідно ч. 4 Закону України № 1058 п. 11 постанови № 530, за бажанням пенсіонера перерахунок пенсії проводиться із заробітної плати працівників в середньому на одну особу в цілому по Україні, з якої сплачені страхові внески та яка відповідно до Закону враховується для обчислення пенсії, за календарний рік, що передує року перерахунку пенсії. Таким чином користуючись ст. 22 Конституції України, ст. 28, 40, 42 Закону України "Про загально-обов'язкове державне страхування" від 09.03.2003 року за № 1058-IV, ст. 17, 19 Закону України "Про державні соціальні стандарти та державні соціальні гарантії" від 05.10.2000 року за № 2017-111, рішенням Конституційного суду України від 09.07.2007 року в справі № 6-рп ст. 6, 17-19, 105-107 КАСУ України. Дії УПФ України в місті Біла Церква не правомірні в зв'язку з неправильним застосуванням покажчика заробітної плати в середньому на одну особу в цілому по Україні, за 2007 рік.

Зобов'язати пенсійний фонд здійснювати перерахунки пенсії з застосуванням покажчика заробітної плати в середньому на одну особу в цілому по Україні з якої сплачено страхові внески та яка відповідно до Закону враховується для обчислення пенсії, за календарний рік, що передує року перерахування пенсії (за 2011 рік середня по Україні склала 1650, 42 грн.).

Як депутат обраний громадою міста Біла Церква я наполягаю розібратися з порушниками чинного Законодавства України та Конституції України при нарахування пенсії даним категоріям пенсіонерів та притягнути винних у порушенні Законодавства України до відповідальності.

Вимагаємо голові пенсійного фонду м. Біла Церква відзвітуватися на наступній сесії про виконання Закону про пенсійне забезпечення.

З повагою Депутат Білоцерківської міської ради Київської області VI скликання Панасов В.О